pengguna trak bahan api perlu membiasakan diri dengan penggunaan alat pemadam api, kenderaan itu dilengkapi dengan dua alat pemadam api, mengikut arahan untuk pemeriksaan dan penyelenggaraan.
Arahan disempurnakan oleh casis kereta, casis secara tetap untuk keluar dari stesen perkhidmatan pembaikan jaminan, kerangka kereta kebal dan bahagian-bahagian enjin menggunakan rumah kerana.
Fule lori tangki penggunaan pam minyak dan penyelenggaraan, tegas mengikut penyelenggaraan manual pelaksanaan.
Penggunaan dan penyelenggaraan bahan api trak tangki mesin mengisi minyak perlu mengikut arahan manual pelaksanaannya.
Injap keselamatan, penapis bersih hendaklah diperiksa dan dibersihkan.
Dipercayai kedap, kereta kebal dan sistem paip perlu dibersihkan dengan kerap, secara berkala memeriksa sistem paip di setiap link gandingan yang baik.
Dan sistem tangki minyak perlu dibersihkan dengan kerap untuk memastikan tangki yang bersih, di dalam dan di luar penyambung hos minyak di kedua-dua hujung harus digunakan.Jika minyak apabila pemasangan mudah dan mudah, tiub selepas setiap kerja selesai, bersih, bersih untuk memastikan bahawa tiub dalaman.
tangki minyak muatan tidak boleh melebihi massa beban undian, ditukar oleh ketumpatan minyak)
Untuk melindungi cincin meterai, sederhana melalui bola tidak boleh terlalu kotor untuk memperbaiki kehidupan bola, setiap bola bukan setengah tertutup keadaan sementara setengah terbuka kerja, atau mudah untuk membuat kemerosotan cincin meterai, memandu setiap pemegang injap perlu berada dalam keadaan tertutup.
Untuk mengelakkan daripada tersumbat penapis diesel, pam ke dalam rangkaian perlu sentiasa dibasuh, menjejaskan lalu lintas.
injap pernafasan adalah dalam keadaan bekerja, perlu disimpan injap bersih bernafas, spring injap tidak bebas untuk menggantikan, supaya tidak menjejaskan penyerapan, kesan deflasi, apabila injap pernafasan tersumbat, terdapat risiko menyebabkan herotan tangki.
Ekzos paip, kerosakan selendang, untuk mengelakkan lori tangki minyak kemalangan kebakaran, kebocoran paip, tidak dibenarkan untuk bertaruh dengan objek logam bahagian-bahagian kereta minyak rehat konduktif atau sangat buruk, untuk mengelakkan berlakunya Mars, minyak perlu disimpan di atas kapal bersedia untuk api peralatan.
Tidak menggunakan api untuk kering, jika bahagian bawah paip kerana profil itu beku, dicairkan atau stim panas lampau untuk memandu trak ke konservatori adalah pencairan. Mesti digunakan untuk mengelakkan tiang yang dimasukkan ke dalam tanah yang basah, mengisi bahan bakar operasi sebelum perjalanan ke pita perlu dibumikan semasa operasi perlu sentiasa mengekalkan yang baik statik.
sistem paip perlu diperiksa untuk kebocoran, sebelum mengisi minyak operasi, wayar bumi diputuskan, jika paip ekzos rosak, kemudian mendapati masalah yang perlu diselesaikan sebelum kerja tersebut perlu memberi perhatian kepada pengudaraan yang baik, apabila anda perlu untuk pergi ke tempat kerja dalam tangki, tangki mesti seseorang perlindungan luar.
Diri penyebuan pam dalam air jika air mesti habis, mengikut peraturan yang berkaitan jumlah minyak pada musim sejuk, dengan pam bahan antibeku patah.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
E-mel: cj802@urspv.com
Tel: 0086-0722-3229933
没有评论:
发表评论