2016年9月22日星期四

Bagaimana untuk memanjangkan hayat lori sampah dimampatkan

penyelenggaraan yang betul boleh melanjutkan penggunaan lori sampah dimampatkan pelbagai komponen 
Mampat lori sampah digunakan adalah dikekalkan, tetapi pada masa yang sama pemuliharaan mesti menggunakan kaedah yang betul, tidak rawatan buta, jadi kita menggunakan kaedah, menyebabkan bukan sahaja 
bertentangan dengan. Di sini untuk memberitahu anda tentang apa yang yang betul mampatan sampah kesilapan penyelenggaraan trak. 

Plus peralatan kereta percuma: kereta persendirian adalah pemilik rumah mudah alih, mengejar keselesaan penumpang dan kemewahan luar teguran, tetapi beberapa pemilik kereta untuk memasang tangan mereka sendiri dalam pelbagai peranti, pengubahsuaian, jika tidak dikendalikan dengan betul, mengelak prestasi trak sampah mudah untuk beroperasi dan akan membawa kesan buruk, sekuelanya mudah atau menjejaskan 
keselamatan lalu lintas. 

Pemilihan tayar diimport: ". Import" Sesetengah orang membeli tayar amat gemar penekanan kepada push asing tayar baru pada pengguna domestik, salah satu kecacatan yang paling maut tidak 
yang berkenaan. permukaan rata Eropah dengan keadaan jalan raya Beijing Ring, Ring agak berbeza untuk tayar jalan Eropah di Beijing sukar untuk mempunyai prestasi yang baik, terutamanya dari segi kesan tahan sisi jelas beberapa kekurangan penyesuaian, seperti memakai kasut Itali jenama berjalan kerikil secara umum, tidak dapat dielakkan daripada pakej sisi. Sesetengah jenama asing dalam tayar domestik pengeluaran usahasama, berdasarkan keadaan jalan raya di yang domestik kord tayar lapisan kain bertambah, itu banyak meningkatkan daya impak daripada sisi itu. Jadi, untuk mengatakan, pengeluaran usahasama tayar dari perspektif prestasi sepenuhnya boleh menggantikan barangan yang diimport. 

Bateri baru tidak dikenakan: mengecas bateri untuk masa yang pertama disebut caj awal, caj awal mempunyai kesan yang besar kepada hayat bateri. Jika dicaj, plus "air" penggunaan langsung, kapasiti bateri tidak tinggi, jangka hayat akan dipendekkan; jika pengecasan langsung akan memendekkan jangka hayat. Awal bateri pengecasan umumnya lengkap selepas mengisi elektrolit, dengan pengecasan semasa kecil di sekitar kira-kira sejam untuk memasang dan menggunakan. 

lori sampah Mampat

Menyejukkan suhu air terlalu rendah: cuaca musim panas yang panas, sesetengah pemandu untuk mengelakkan suhu enjin terlalu tinggi, menegaskan kepada suhu air penyejuk sebagai 
rendah yang mungkin; sesetengah pemandu untuk mencapai tujuan penyejukan, hanya meletakkan termostat dikeluarkan, amalan-amalan ini adalah salah. 
Malah, kedua-dua enjin dan haba yang tidak bertoleransi kepada sejuk, jika suhu air penyejukan adalah terlalu rendah akan membawa kepada kemerosotan pembakaran bahan api, meningkatkan penggunaan bahan api, memakai meningkat, peningkatan kelikatan minyak, kuasa enjin dikurangkan. Ujian menunjukkan bahawa penyejukan dengan suhu air 40─50 darjah Celsius, haus enjin meningkat 60% ─80%, kuasa penggunaan bahan api 25% lebih rendah meningkat 8% ─10%. Oleh itu, suhu air penyejukan enjin tidak serendah yang mungkin, umum perlu dikawal antara 80─90 
darjah Celsius. 

Jangka panjang atau pendek tanpa kereta kereta: Walaupun sesetengah orang menjadi pemilik kereta, tetapi biasanya "tidak bersedia" untuk memandu, hanya apabila cuti memandu keluar untuk bermain, sebenarnya, cara kereta adalah kereta yang sangat berbahaya. Dan lain-lain bahagian-bahagian enjin dan transmisi gear dalam keadaan permukaan yang berterusan disebabkan oleh hubungan secara langsung dengan udara dan karat, bateri akan menunaikan kerana kesan jangka panjang kehidupan semula jadi. Cara terbaik adalah untuk menjalankan kereta setiap beberapa hari, menjalankan tiga puluh atau empat puluh minit. 
Di samping itu, pada bila-bila masa, tetapi terbuka bergerak ini, adalah punca utama kecederaan kereta. Pada bahagian-bahagian enjin mula fasa penstabilan antara haus dan yang paling serius 
air mata, untuk melancarkan penggunaan kuasa bateri kereta juga mengambil kira-kira 20 minit untuk membuat apa-apa tabiat kereta mudah untuk membuat kereta yang membuat kesilapan awal. 

Tank "mendidih" cepat menambah air: cuaca musim panas, sesetengah pemandu melihat tangki yang "mendidih" fenomena, bimbang bahawa suhu enjin naik lagi, segera matikan air. 
Pendekatan ini adalah salah, ia mungkin menyebabkan kepala silinder kerana kemunculan secara tiba-tiba fenomena keretakan dalam kesejukan. Jika anda menjalankan ke dalam tangki, "mendidih", yang 
Pendekatan umum adalah betul: berhenti serta-merta, membolehkan enjin untuk terus mengekalkan melahu haba; pada masa yang sama membuka hud untuk meningkatkan kadar penyejukan. selepas penyejukan suhu air berkurangan, dan kemudian enjin terhenti. Dalam hal ini jika air penyejuk adalah rendah dan perlu ditambah secara perlahan-lahan untuk mengelakkan keretakan Gein silinder dan tiba-tiba sejuk. 

Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd 
E-mel: cj802@urspv.com 
Tel: 0086-0722-3229933

没有评论:

发表评论