trak pam konkrit ialah penggunaan pelbagai peralatan kejuruteraan pembinaan, yang sekali lagi dibahagikan kepada dua jenis: pam ledakan dan pam tanah. Malah, orang sering mengatakan bahawa pam merujuk kepada ledakan pam, ia juga mempunyai banyak istilah-istilah lain, seperti pam, pam boom, pam konkrit, trak pam konkrit, pam kereta, pam mudah alih, dan sebagainya. pam ini merujuk kepada pam trailer, seperti diesel pam treler, treler motor. Oleh itu, untuk memahami perbezaan antara pam hari dan pam adalah untuk memahami perbezaan antara pam ledakan dan treler.
1, pam Boom
Dipanggil pam boom, sebab yang paling penting adalah bahawa ia boleh mengangkut konkrit untuk ketinggian tertentu, membuat untuk kekurangan pam konkrit yang lain dalam penyampaian. Berbanding dengan
pam konkrit yang lain, pam mempunyai lengan sendiri, tidak perlu untuk paip buatan boleh mengangkut konkrit, penggunaan itu adalah sangat mudah. Pada masa ini, pam ledakan terpanjang China 101
meter, yang bermakna 101 meter dari lantai boleh siap dengan penghantaran konkrit hari pam. Di samping itu pam hari memasang casis automobil, oleh itu berbanding
dengan pam tanah, ia boleh berjalan secara bebas, pergerakan adalah agak mudah, boleh cepat dari kerja berpindah ke lokasi yang lain.
2, pam Ground
pam Ground digunakan sangat kerap dalam banyak bawah tanah besar, dan kerana mereka tidak mempunyai lengan, mereka perlu secara manual diambil alih. Juga di laman web, untuk hari-hari pam
sukar untuk dicapai bangunan tinggi, seperti 200 meter atau 200 meter di atas ketinggian, juga boleh digunakan untuk mengepam paip akses untuk mengangkut konkrit, tapi ia
bahawa pam mempunyai kuasa yang mencukupi kepada konkrit mencecah ketinggian di atas, manakala panjang bangunan yang boleh dicapai untuk mencapai ketinggian lantai.
Oleh itu, pam hari dan pam mempunyai kelebihan mereka sendiri. Hari pam mudah untuk digunakan, tetapi pam boleh membuat untuk pam tidak boleh mencapai ketinggian, manakala harga yang agak murah, jadi
apabila digunakan, pengguna boleh memilih mengikut keperluan mereka yang sepadan pam konkrit.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Mr.Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: + 86-1388-688-1673
Tel: 0086-0722-3229933
1, pam Boom
Dipanggil pam boom, sebab yang paling penting adalah bahawa ia boleh mengangkut konkrit untuk ketinggian tertentu, membuat untuk kekurangan pam konkrit yang lain dalam penyampaian. Berbanding dengan
pam konkrit yang lain, pam mempunyai lengan sendiri, tidak perlu untuk paip buatan boleh mengangkut konkrit, penggunaan itu adalah sangat mudah. Pada masa ini, pam ledakan terpanjang China 101
meter, yang bermakna 101 meter dari lantai boleh siap dengan penghantaran konkrit hari pam. Di samping itu pam hari memasang casis automobil, oleh itu berbanding
dengan pam tanah, ia boleh berjalan secara bebas, pergerakan adalah agak mudah, boleh cepat dari kerja berpindah ke lokasi yang lain.
2, pam Ground
pam Ground digunakan sangat kerap dalam banyak bawah tanah besar, dan kerana mereka tidak mempunyai lengan, mereka perlu secara manual diambil alih. Juga di laman web, untuk hari-hari pam
sukar untuk dicapai bangunan tinggi, seperti 200 meter atau 200 meter di atas ketinggian, juga boleh digunakan untuk mengepam paip akses untuk mengangkut konkrit, tapi ia
bahawa pam mempunyai kuasa yang mencukupi kepada konkrit mencecah ketinggian di atas, manakala panjang bangunan yang boleh dicapai untuk mencapai ketinggian lantai.
Oleh itu, pam hari dan pam mempunyai kelebihan mereka sendiri. Hari pam mudah untuk digunakan, tetapi pam boleh membuat untuk pam tidak boleh mencapai ketinggian, manakala harga yang agak murah, jadi
apabila digunakan, pengguna boleh memilih mengikut keperluan mereka yang sepadan pam konkrit.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Mr.Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: + 86-1388-688-1673
Tel: 0086-0722-3229933
没有评论:
发表评论