Dalam bidang pembinaan, trak pam konkrit dalam pembinaan konkrit memainkan peranan yang amat penting, trak pam konkrit menghulurkan tangan untuk memberi perhatian kepada apa? ini
adalah banyak sisi pembinaan amat mengambil berat tentang masalah.
Menurut kakitangan Hubei Chang Jie berkata: Seperti trak pam konkrit boleh dipandu di jalan raya, jadi pembuatan adalah berdasarkan kepada China Road Traffic Hukum dan
Jentera Pembinaan Pengurusan Undang-undang peruntukan yang berkaitan dalam pembuatan, pengguna tidak boleh membeli konkrit pam konkrit tanpa kebenaran Pump bentuk badan dan perubahan sistem, termasuk perubahan dalam ledakan dan kaki dan sebagainya. Kemudian trak pam konkrit dalam lanjutan lengan untuk memberi perhatian kepada apa?
Secara khususnya, perkara berikut perlu diberi perhatian:
1, memberi perhatian kepada perlindungan nilai
Dalam operasi trak pam konkrit, tanpa mengira ribut petir atau keadaan cuaca yang buruk, tidak boleh menggunakan ledakan. Ledakan tidak boleh beroperasi dalam keadaan cuaca yang lebih besar daripada 8 angin. Juga dalam persekitaran operasi talian voltan tinggi perlu berhati-hati dengan risiko kejutan elektrik, dan perlu memastikan bahawa lengan dan wayar dari selamat
jarak, kerana lengan di bawah di kawasan berbahaya, jadi untuk mengelakkan konkrit atau bahagian-bahagian lain jatuh mencederakan di seluruh operasi proses ledakan, Ledakan seharusnya berada di dalam
bidang pengendali penglihatan.
2, akhir keperluan hos perhatian
Concrete trak pam semasa operasi, hujung hos tidak akan dapat bertahan dalam skop rakyat, mula mengepam pam konkrit tidak boleh membawa akhir
hos, ia boleh swing mencederakan atau jet daripada kemalangan konkrit, memulakan pam Kawasan ini adalah kawasan di sekitar akhir hos yang bergerak-gerak. Diameter kawasan adalah dua kali lebih panjang
hos akhir. Panjang hos maksimum adalah 3 m dan diameter kawasan berbahaya adalah 6 m. Ingat untuk tidak bengkok hujung hos, akhir hos tidak boleh berakhir ke dalam
konkrit.
3, kaedah-kaedah operasi
Dalam kerja-kerja trak pam konkrit, untuk memastikan keselamatan pembinaan, kita mesti memberi perhatian kepada trak pam konkrit kaki telah disokong hanya selepas operasi ledakan boleh dalam proses mengendalikan lengan perintah itu mestilah mengikut ketat dengan arahan. Jika satu operasi yang tidak normal berlaku semasa operasi boom, tekan butang berhenti kecemasan dengan segera. Oleh profesional untuk mengenal pasti sebab-sebab dan untuk dikecualikan sebelum mereka boleh terus menggunakan.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: +8613886881673
Tel: + (00) 867.223.229.933
adalah banyak sisi pembinaan amat mengambil berat tentang masalah.
Menurut kakitangan Hubei Chang Jie berkata: Seperti trak pam konkrit boleh dipandu di jalan raya, jadi pembuatan adalah berdasarkan kepada China Road Traffic Hukum dan
Jentera Pembinaan Pengurusan Undang-undang peruntukan yang berkaitan dalam pembuatan, pengguna tidak boleh membeli konkrit pam konkrit tanpa kebenaran Pump bentuk badan dan perubahan sistem, termasuk perubahan dalam ledakan dan kaki dan sebagainya. Kemudian trak pam konkrit dalam lanjutan lengan untuk memberi perhatian kepada apa?
Secara khususnya, perkara berikut perlu diberi perhatian:
1, memberi perhatian kepada perlindungan nilai
Dalam operasi trak pam konkrit, tanpa mengira ribut petir atau keadaan cuaca yang buruk, tidak boleh menggunakan ledakan. Ledakan tidak boleh beroperasi dalam keadaan cuaca yang lebih besar daripada 8 angin. Juga dalam persekitaran operasi talian voltan tinggi perlu berhati-hati dengan risiko kejutan elektrik, dan perlu memastikan bahawa lengan dan wayar dari selamat
jarak, kerana lengan di bawah di kawasan berbahaya, jadi untuk mengelakkan konkrit atau bahagian-bahagian lain jatuh mencederakan di seluruh operasi proses ledakan, Ledakan seharusnya berada di dalam
bidang pengendali penglihatan.
2, akhir keperluan hos perhatian
Concrete trak pam semasa operasi, hujung hos tidak akan dapat bertahan dalam skop rakyat, mula mengepam pam konkrit tidak boleh membawa akhir
hos, ia boleh swing mencederakan atau jet daripada kemalangan konkrit, memulakan pam Kawasan ini adalah kawasan di sekitar akhir hos yang bergerak-gerak. Diameter kawasan adalah dua kali lebih panjang
hos akhir. Panjang hos maksimum adalah 3 m dan diameter kawasan berbahaya adalah 6 m. Ingat untuk tidak bengkok hujung hos, akhir hos tidak boleh berakhir ke dalam
konkrit.
3, kaedah-kaedah operasi
Dalam kerja-kerja trak pam konkrit, untuk memastikan keselamatan pembinaan, kita mesti memberi perhatian kepada trak pam konkrit kaki telah disokong hanya selepas operasi ledakan boleh dalam proses mengendalikan lengan perintah itu mestilah mengikut ketat dengan arahan. Jika satu operasi yang tidak normal berlaku semasa operasi boom, tekan butang berhenti kecemasan dengan segera. Oleh profesional untuk mengenal pasti sebab-sebab dan untuk dikecualikan sebelum mereka boleh terus menggunakan.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: +8613886881673
Tel: + (00) 867.223.229.933
没有评论:
发表评论