Suhu kereta adalah sukar untuk menggugurkan mungkin buruk penyaman udara, atau meterai kereta tidak baik; kereta penyejukan menggunakan penyaman udara, tiada ejen penyejukan, prinsip
penyejukan dan rumah penghawa dingin kerana suhu yang tinggi di dalam kereta, di samping orang yang lebih selesa di luar bahan hiasan kereta penuaan cepat. The
prinsip ejen secara umum penyejukan, diserap melalui wap cecair kepada haba. Satu lagi adalah melalui cecair ke dalam cecair untuk menyerap heat.Not dilihat yang anda katakan, saya rasa adalah
pepejal kepada cecair untuk menyejukkan Dari sudut mikroskopik berpendapat, adalah di luar suhu atau tekanan perubahan dalam bahan di dalam jarak antara molekul menjadi lebih besar, adalah keperluan untuk tenaga, biasanya digambarkan pada penyerapan haba dari persekitaran untuk mengurangkan suhu dalam alam sekitar.
1, konkrit mixer Turck tuyere sehingga mengawal mixer suhu, mixer konkrit suhu penyaman udara tidak terlalu rendah, kelajuan angin tidak termostatik terlalu automatik
penyaman udara di dalam dan di luar suhu petak umum tidak boleh melebihi 10 ℃. suhu tidak berterusan penyaman udara, suhu udara boleh ditetapkan di
paling rendah, angin untuk dibuka kepada maksimum, supaya apabila sejuk kemudian peningkatan suhu yang angin ke bawah blok, seperti sejuk, maka peningkatan suhu, dan kemudian
angin Down, berulang-ulang ini adalah operasi yang betul. Apabila pengadun, suhu mixer konkrit 30 ℃ atau lebih, perlu mixer, konkrit kawalan suhu pengadun untuk 25 ℃ atau
demikian.
2, mixer, mixer konkrit ke destinasi yang pertama di luar penyaman udara
Mixer, mixer konkrit dalam tempoh 35 minit pertama untuk sampai ke destinasi mematikan penghawa dingin, bukan sahaja dapat mengurangkan penggunaan bahan api, lebih baik mengelakkan penyaman udara bau.
Dalam mixer, tempat letak kenderaan penggaul konkrit beberapa minit sebelum mematikan penyaman udara, manakala peningkatan sesuai jumlah udara dalam mixer, tempat letak kenderaan penggaul konkrit
sebelum kebangkitan suhu paip penghawa dingin, anda boleh mengurangkan penjanaan kondensat dan pengadun, Concrete mixer sistem penghawa udara adalah agak kering, acuan
secara semula jadi tidak ada ruang untuk terus hidup.
Anda mengatakan bahawa penyejuk kereta di dalam kereta, bukan? ejen penyejukan sebenarnya ais kering, penyejatan segera adalah CO2, sepanjang tidak banyak digunakan (kepekatan CO2 terlalu tinggi pada
tubuh manusia atau berbahaya), boleh memainkan kesan penyejukan.
3, mixer terbuka pertama, konkrit mixer penyaman udara edaran luar
hari-hari panas, di bawah pengadun matahari panas, suhu mixer konkrit boleh menjadi setinggi enam puluh atau tujuh puluh darjah Celsius, kali ini pada mixer, mixer konkrit perlu menjadi yang pertama
sebelum pintu, tingkap terbuka, melepaskan pengumpulan haba dalam kereta, dan Jangan tergesa-gesa untuk menutup tetingkap, pertama membuka mixer, mixer konkrit penyaman udara luar
peredaran, apabila suhu di dalam dan di luar kereta adalah sama untuk menutup tetingkap, membolehkan gelung dalam. Untuk menjadi mixer, suhu mixer konkrit untuk mencapai normal
negeri keselesaan, segera menutup peredam untuk mencapai kesan penyejukan yang pesat.
4, mixer, trak penggaul konkrit membuka tingkap apabila kesesakan lalu lintas
Penggunaan jangka panjang daripada penghawa dingin akan membuat mixer, konkrit tekanan mixer condenser adalah terlalu besar, yang akan bukan sahaja pembancuh, sistem konkrit mixer penyejukan disebabkan
kerugian, tetapi juga mengurangkan pengadun, kesan penyejukan konkrit udara pengadun udara. Oleh itu, dalam mixer, suhu pengadun konkrit membiarkan anda memanaskan Dun Dun, mungkin
ingin menutup penghawa dingin untuk seketika.
Penyaman udara jarak yang lama tidak boleh membuat kusyen kepada suhu stereng menurun dengan cepat, dan ejen penyejukan automotif adalah rapat, dari permukaan 5-10cm
jet, bahan utama adalah ais kering, pengewapan semburan, fizik, belajar: pengewapan endotermik, boleh Haba permukaan badan, untuk mencapai effect.Car penyejukan tinggi
suhu, kerana kawasan petak adalah kecil, udara tidak mengalir, yang membawa kepada kereta ion negatif berkurangan kepada sangat rendah, akan membuat orang berasa letih, pening, serius
boleh membawa kepada Pengsan.
ejen penyejukan kereta cepat sejuk, dan kini dunia terdapat banyak ejen penyejukan automotif, komposisi ais kering, tubuh manusia tidak berbahaya, tetapi ada yang
wangian berkata, orang lebih tidak selesa, pilihan terbaik untuk tawar, kesihatan alam sekitar! Anda boleh yakin bahawa penggunaan.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: +8613886881673
Tel: + (00) 867.223.229.933
penyejukan dan rumah penghawa dingin kerana suhu yang tinggi di dalam kereta, di samping orang yang lebih selesa di luar bahan hiasan kereta penuaan cepat. The
prinsip ejen secara umum penyejukan, diserap melalui wap cecair kepada haba. Satu lagi adalah melalui cecair ke dalam cecair untuk menyerap heat.Not dilihat yang anda katakan, saya rasa adalah
pepejal kepada cecair untuk menyejukkan Dari sudut mikroskopik berpendapat, adalah di luar suhu atau tekanan perubahan dalam bahan di dalam jarak antara molekul menjadi lebih besar, adalah keperluan untuk tenaga, biasanya digambarkan pada penyerapan haba dari persekitaran untuk mengurangkan suhu dalam alam sekitar.
1, konkrit mixer Turck tuyere sehingga mengawal mixer suhu, mixer konkrit suhu penyaman udara tidak terlalu rendah, kelajuan angin tidak termostatik terlalu automatik
penyaman udara di dalam dan di luar suhu petak umum tidak boleh melebihi 10 ℃. suhu tidak berterusan penyaman udara, suhu udara boleh ditetapkan di
paling rendah, angin untuk dibuka kepada maksimum, supaya apabila sejuk kemudian peningkatan suhu yang angin ke bawah blok, seperti sejuk, maka peningkatan suhu, dan kemudian
angin Down, berulang-ulang ini adalah operasi yang betul. Apabila pengadun, suhu mixer konkrit 30 ℃ atau lebih, perlu mixer, konkrit kawalan suhu pengadun untuk 25 ℃ atau
demikian.
2, mixer, mixer konkrit ke destinasi yang pertama di luar penyaman udara
Mixer, mixer konkrit dalam tempoh 35 minit pertama untuk sampai ke destinasi mematikan penghawa dingin, bukan sahaja dapat mengurangkan penggunaan bahan api, lebih baik mengelakkan penyaman udara bau.
Dalam mixer, tempat letak kenderaan penggaul konkrit beberapa minit sebelum mematikan penyaman udara, manakala peningkatan sesuai jumlah udara dalam mixer, tempat letak kenderaan penggaul konkrit
sebelum kebangkitan suhu paip penghawa dingin, anda boleh mengurangkan penjanaan kondensat dan pengadun, Concrete mixer sistem penghawa udara adalah agak kering, acuan
secara semula jadi tidak ada ruang untuk terus hidup.
Anda mengatakan bahawa penyejuk kereta di dalam kereta, bukan? ejen penyejukan sebenarnya ais kering, penyejatan segera adalah CO2, sepanjang tidak banyak digunakan (kepekatan CO2 terlalu tinggi pada
tubuh manusia atau berbahaya), boleh memainkan kesan penyejukan.
3, mixer terbuka pertama, konkrit mixer penyaman udara edaran luar
hari-hari panas, di bawah pengadun matahari panas, suhu mixer konkrit boleh menjadi setinggi enam puluh atau tujuh puluh darjah Celsius, kali ini pada mixer, mixer konkrit perlu menjadi yang pertama
sebelum pintu, tingkap terbuka, melepaskan pengumpulan haba dalam kereta, dan Jangan tergesa-gesa untuk menutup tetingkap, pertama membuka mixer, mixer konkrit penyaman udara luar
peredaran, apabila suhu di dalam dan di luar kereta adalah sama untuk menutup tetingkap, membolehkan gelung dalam. Untuk menjadi mixer, suhu mixer konkrit untuk mencapai normal
negeri keselesaan, segera menutup peredam untuk mencapai kesan penyejukan yang pesat.
4, mixer, trak penggaul konkrit membuka tingkap apabila kesesakan lalu lintas
Penggunaan jangka panjang daripada penghawa dingin akan membuat mixer, konkrit tekanan mixer condenser adalah terlalu besar, yang akan bukan sahaja pembancuh, sistem konkrit mixer penyejukan disebabkan
kerugian, tetapi juga mengurangkan pengadun, kesan penyejukan konkrit udara pengadun udara. Oleh itu, dalam mixer, suhu pengadun konkrit membiarkan anda memanaskan Dun Dun, mungkin
ingin menutup penghawa dingin untuk seketika.
Penyaman udara jarak yang lama tidak boleh membuat kusyen kepada suhu stereng menurun dengan cepat, dan ejen penyejukan automotif adalah rapat, dari permukaan 5-10cm
jet, bahan utama adalah ais kering, pengewapan semburan, fizik, belajar: pengewapan endotermik, boleh Haba permukaan badan, untuk mencapai effect.Car penyejukan tinggi
suhu, kerana kawasan petak adalah kecil, udara tidak mengalir, yang membawa kepada kereta ion negatif berkurangan kepada sangat rendah, akan membuat orang berasa letih, pening, serius
boleh membawa kepada Pengsan.
ejen penyejukan kereta cepat sejuk, dan kini dunia terdapat banyak ejen penyejukan automotif, komposisi ais kering, tubuh manusia tidak berbahaya, tetapi ada yang
wangian berkata, orang lebih tidak selesa, pilihan terbaik untuk tawar, kesihatan alam sekitar! Anda boleh yakin bahawa penggunaan.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: +8613886881673
Tel: + (00) 867.223.229.933
没有评论:
发表评论