
penyelenggaraan trak bergerak tangga
Ramai orang dalam penyelenggaraan trak bergerak tangga mudah untuk membuat beberapa akal apabila kesilapan itu, kesilapan ini seolah-olah tdk, tetapi kadang-kadang boleh membawa kepada bergerak enjin kereta dan kehidupan kotak gear, supaya memberi kesan kepada langkah biasa.
Pertama, tangga bergerak enjin trak melahu memanaskan lebih dulu?
Apabila tangga trak bergerak mula sejuk dengan melahu memanaskan lebih dulu, kerana kelajuan enjin rendah, pam minyak tidak boleh cepat membekalkan permukaan pelinciran minyak pelincir, tekanan minyak yang rendah relatif, supaya penghantaran enjin dalam kerja-kerja masa dalam kemarau geseran Atau geseran separa kering keadaan kerja; bahan api disebabkan oleh suhu rendah miskin pengabusan, supaya bahan api yang tidak terbakar (campuran) melarikan diri ke dalam kotak engkol, berus off filem minyak di dinding silinder, akan mempercepatkan haus dan bahagian-bahagian lusuh. Oleh itu, enjin kereta yang bergerak bermula selepas beberapa saat, permohonan peningkatan yang sesuai dalam pendikit untuk membolehkan enjin untuk cepat memanaskan untuk memperbaiki keadaan pelinciran enjin, untuk melanjutkan enjin kereta hayat perkhidmatan penghantaran yang bergerak.
Kedua, tangga bergerak enjin trak ditambah minyak bukannya kurang?
Ladder trak berpindah ke kilometer tertentu, keperluan untuk menggantikan minyak enjin, ditambah minyak, banyak tangga bergerak pemandu lori rakan-rakan, yang lebih banyak minyak mungkin tiada mudarat kepada enjin sahaja manfaat. sebenarnya tidak. Minyak enjin akan meningkat crankshaft yang menghubungkan rintangan putaran badan rod, tetapi juga disimbah ke dinding silinder minyak meningkat, menyebabkan pembakaran bahan api tidak mencukupi, menyebabkan peningkatan pemendapan kebuk pembakaran karbon, mengurangkan kuasa enjin, meningkatkan haus dan lusuh, menjejaskan pelepasan. Perlu mengikut arahan yang berkaitan dengan tangga trak bergerak, minyak ditambah kepada peruntukan garis scribed, maksimum tidak boleh melebihi garis scribed, sekurang-kurangnya tidak lebih rendah daripada garis ahli kitab seterusnya sebagai standard.
Ketiga, trak bergerak tangga secara membuta tuli dikeluarkan termostat enjin?
Apabila suhu enjin kereta yang bergerak adalah pada tahap yang tinggi dan secara membuta tuli membuang termostat, kali ini penyejuk enjin hanya boleh menjadi kitaran yang besar, dan kehilangan keamatan pelarasan penyejukan, dalam kes ini enjin tidak dapat menjamin bahawa lebih banyak suhu yang sesuai kerja, tetapi untuk bergerak enjin kereta yang sering dalam abnormal keadaan suhu rendah kerja, menyebabkan kuasa enjin menurun, memakai penghantaran dipercepatkan, penggunaan bahan api meningkat. Jika suhu enjin yang tinggi selepas penyelesaian masalah atau penggantian termostat enjin, periksa bahagian lain sistem penyejukan dan bukannya mengeluarkan termostat untuk menghapuskan kesalahan.
Keempat, trak bergerak tangga untuk meminjam di luar musim sejuk haba minyak sumber baking?
Jika trak bergerak tangga musim sejuk, kerana suhu rendah disebabkan oleh enjin tidak boleh mula secara normal, dan menggunakan kereta luar minyak sumber haba penaik, ia akan menyebabkan tambahan minyak dalam perubahan kualitatif, kehilangan prestasi asal, menyebabkan penyimenan minyak, ubah bentuk minyak, tetapi juga mudah membawa kepada kebakaran. Sudah tentu, cara terbaik adalah mengikut musim sejuk yang berbeza suhu pemilihan disasarkan tempatan minyak yang sesuai. Jika keadaan di tempat itu, ia adalah yang terbaik untuk menggerakkan kereta yang diletakkan di garaj dengan kemudahan penebat.
Kelima, tangga bergerak tayar trak tekanan bahan api yang tinggi?
Sesetengah pemandu suka untuk menggerakkan tekanan tayar kereta adalah sangat tinggi, kerana yang boleh melakukan Dora boleh berjalan lebih cepat dan menjimatkan minyak. Malah, ini tidak betul. Apabila tekanan tayar kereta yang bergerak terlalu tinggi, menyebabkan tayar permukaan sentuhan tanah untuk mengurangkan haus teruk tempatan dan lusuh tayar, terutamanya apabila suhu jalan raya adalah tinggi, mudah untuk menusuk. Di samping itu, apabila tekanan troli tayar terlalu tinggi, juga akan menyebabkan tayar dan penurunan pekali tanah, apabila kecemasan akan mengurangkan kesan brek brek, menyebabkan kenderaan licin, terutamanya hujan dan salji cuaca, kejadian trafik KEMALANGAN keselamatan . Jika tekanan tayar kereta yang bergerak tidak mencukupi, akan menyebabkan memakai tayar, peningkatan penggunaan bahan api.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Mr. Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: +8613886881673
Tel: 008607223229933
Ramai orang dalam penyelenggaraan trak bergerak tangga mudah untuk membuat beberapa akal apabila kesilapan itu, kesilapan ini seolah-olah tdk, tetapi kadang-kadang boleh membawa kepada bergerak enjin kereta dan kehidupan kotak gear, supaya memberi kesan kepada langkah biasa.
Pertama, tangga bergerak enjin trak melahu memanaskan lebih dulu?
Apabila tangga trak bergerak mula sejuk dengan melahu memanaskan lebih dulu, kerana kelajuan enjin rendah, pam minyak tidak boleh cepat membekalkan permukaan pelinciran minyak pelincir, tekanan minyak yang rendah relatif, supaya penghantaran enjin dalam kerja-kerja masa dalam kemarau geseran Atau geseran separa kering keadaan kerja; bahan api disebabkan oleh suhu rendah miskin pengabusan, supaya bahan api yang tidak terbakar (campuran) melarikan diri ke dalam kotak engkol, berus off filem minyak di dinding silinder, akan mempercepatkan haus dan bahagian-bahagian lusuh. Oleh itu, enjin kereta yang bergerak bermula selepas beberapa saat, permohonan peningkatan yang sesuai dalam pendikit untuk membolehkan enjin untuk cepat memanaskan untuk memperbaiki keadaan pelinciran enjin, untuk melanjutkan enjin kereta hayat perkhidmatan penghantaran yang bergerak.
Kedua, tangga bergerak enjin trak ditambah minyak bukannya kurang?
Ladder trak berpindah ke kilometer tertentu, keperluan untuk menggantikan minyak enjin, ditambah minyak, banyak tangga bergerak pemandu lori rakan-rakan, yang lebih banyak minyak mungkin tiada mudarat kepada enjin sahaja manfaat. sebenarnya tidak. Minyak enjin akan meningkat crankshaft yang menghubungkan rintangan putaran badan rod, tetapi juga disimbah ke dinding silinder minyak meningkat, menyebabkan pembakaran bahan api tidak mencukupi, menyebabkan peningkatan pemendapan kebuk pembakaran karbon, mengurangkan kuasa enjin, meningkatkan haus dan lusuh, menjejaskan pelepasan. Perlu mengikut arahan yang berkaitan dengan tangga trak bergerak, minyak ditambah kepada peruntukan garis scribed, maksimum tidak boleh melebihi garis scribed, sekurang-kurangnya tidak lebih rendah daripada garis ahli kitab seterusnya sebagai standard.
Ketiga, trak bergerak tangga secara membuta tuli dikeluarkan termostat enjin?
Apabila suhu enjin kereta yang bergerak adalah pada tahap yang tinggi dan secara membuta tuli membuang termostat, kali ini penyejuk enjin hanya boleh menjadi kitaran yang besar, dan kehilangan keamatan pelarasan penyejukan, dalam kes ini enjin tidak dapat menjamin bahawa lebih banyak suhu yang sesuai kerja, tetapi untuk bergerak enjin kereta yang sering dalam abnormal keadaan suhu rendah kerja, menyebabkan kuasa enjin menurun, memakai penghantaran dipercepatkan, penggunaan bahan api meningkat. Jika suhu enjin yang tinggi selepas penyelesaian masalah atau penggantian termostat enjin, periksa bahagian lain sistem penyejukan dan bukannya mengeluarkan termostat untuk menghapuskan kesalahan.
Keempat, trak bergerak tangga untuk meminjam di luar musim sejuk haba minyak sumber baking?
Jika trak bergerak tangga musim sejuk, kerana suhu rendah disebabkan oleh enjin tidak boleh mula secara normal, dan menggunakan kereta luar minyak sumber haba penaik, ia akan menyebabkan tambahan minyak dalam perubahan kualitatif, kehilangan prestasi asal, menyebabkan penyimenan minyak, ubah bentuk minyak, tetapi juga mudah membawa kepada kebakaran. Sudah tentu, cara terbaik adalah mengikut musim sejuk yang berbeza suhu pemilihan disasarkan tempatan minyak yang sesuai. Jika keadaan di tempat itu, ia adalah yang terbaik untuk menggerakkan kereta yang diletakkan di garaj dengan kemudahan penebat.
Kelima, tangga bergerak tayar trak tekanan bahan api yang tinggi?
Sesetengah pemandu suka untuk menggerakkan tekanan tayar kereta adalah sangat tinggi, kerana yang boleh melakukan Dora boleh berjalan lebih cepat dan menjimatkan minyak. Malah, ini tidak betul. Apabila tekanan tayar kereta yang bergerak terlalu tinggi, menyebabkan tayar permukaan sentuhan tanah untuk mengurangkan haus teruk tempatan dan lusuh tayar, terutamanya apabila suhu jalan raya adalah tinggi, mudah untuk menusuk. Di samping itu, apabila tekanan troli tayar terlalu tinggi, juga akan menyebabkan tayar dan penurunan pekali tanah, apabila kecemasan akan mengurangkan kesan brek brek, menyebabkan kenderaan licin, terutamanya hujan dan salji cuaca, kejadian trafik KEMALANGAN keselamatan . Jika tekanan tayar kereta yang bergerak tidak mencukupi, akan menyebabkan memakai tayar, peningkatan penggunaan bahan api.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Mr. Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: +8613886881673
Tel: 008607223229933
没有评论:
发表评论