lori tangki minyak'S pad brek memakai bahagian, adalah lori tangki minyak itu "fius", jika ia adalah masalah, trak tangki bahan api tidak akan Jaminan Berbahaya, hanya berbahaya, sejauh mana perlu diganti? Ini adalah berdasarkan kepada persekitaran kereta dan memandu tabiat untuk membuat keputusan, biasanya kira-kira 60,000 km memandu adalah perlu untuk menggantikan, ini hanyalah anggaran kasar, untuk keselamatan lalu lintas, kita masih perlu memahami dengan tepat standard ini - dilihat daripada ketebalan pad brek up.
A ketebalan plat brek baru biasanya sekitar 1.5cm, dengan penggunaan geseran dalam ketebalan yang secara beransur-ansur akan menipis. kami membina , Apabila mata kasar untuk melihat ketebalan pad brek telah meninggalkan 1/3 daripada ketebalan asal kira-kira 0.5cm, pemandu (pemandu lori tangki Perlu memberi perhatian kepada masalah ini) akan menambah kekerapan ujian diri, bersedia untuk menggantikan. Sudah tentu, model individu atas sebab-sebab reka bentuk roda, tidak mempunyai mata kasar untuk melihat syarat-syarat, perlu hapus tayar untuk disiapkan, apabila tayar (lori tangki minyak tayar mudah untuk memakai fenomena) selepas perobohan itu, kita lihat setiap pad brek pada
kedua-dua belah bertopi Logo, ketebalan tanda dalam dua atau tiga milimeter, yang merupakan had penggantian plat brek nipis, jika ketebalan brek pad telah selari dengan bendera ini, kali ini perlu diganti. Oleh itu, apabila pad brek berhampiran dengan ketebalan tanda apabila pemandu untuk menyediakan pad brek baru, melihat, bersedia untuk menggantikan, untuk mengelakkan akibat yang serius yang disebabkan oleh kecuaian.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Mr.Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Telefon bimbit: + 86-1388-688-1673
Tel: 0086-0722-3229933
没有评论:
发表评论