Sisa pertama:
Penyelenggaraan adalah terlalu "rajin." pemandu Zhao adalah buta kereta, beliau sering menerima maklumat penyelenggaraan dihantar oleh peniaga itu, kereta baru telah dibuka 8000 km, minyak Zhao telah menjadi
digantikan tiga kali, mesin telah berubah menjadi tiga kali, perbatuan penyelenggaraan selang 3000 km tidak To. lori tangki minyak kitaran penyelenggaraan merujuk kepada tempoh atau masa selang untuk penyelenggaraan kenderaan. kekerapan penyelenggaraan tidak adalah satu perkara yang buruk, lebih berkesan boleh melindungi prestasi kenderaan, tetapi terlalu kerap tidak perlu.
Saintifik menentukan pelbagai selang penyelenggaraan, sering boleh mengekalkan keadaan teknikal yang baik, tetapi juga menjimatkan kos penyelenggaraan dan kos pembaikan.
Sisa kedua:
Mengejar gred tinggi petrol. Itulah label petrol lebih tinggi lebih baik, Encik Zhang, untuk penjagaan kereta, dua tahun adalah untuk kapal tangki plus 97 petrol. pemandu umum tahu bahawa jika kapal tangki jangka panjang penggunaan gred rendah petrol, sebagai tambahan kepada ketukan, tetapi juga menghasilkan seperti kuasa ke bawah, penggunaan bahan api, bahagian dalaman enjin kapal tangki dan isu-isu lain, serius memendekkan hayat enjin lori tangki minyak. Oleh itu, ramai pemandu suka menggunakan minyak standard yang tinggi. Malah, label petrol tidak semakin tinggi lebih baik, walaupun kapal tangki itu tidak sama dengan keperluan untuk meningkatkan minyak standard.
Sisa ketiga:
Tayar Tanker diimport. Sesetengah orang membeli tayar khususnya suka untuk menekankan "import", sekali, pemandu tayar baru sahaja mengadakan sebuah gunung, sisi dari pakej. jalan rata asing dan keadaan jalan domestik mempunyai perbezaan yang besar, Tayar diimport di jalan raya di negara ini mungkin tidak mempunyai prestasi yang baik, terutama sisi yang
rintangan kesan adalah jelas beberapa menyesuaikan diri. Sesetengah jenama asing tayar dalam pengeluaran usaha sama dalam negeri, mengikut keadaan jalan domestik dalam sebelah tayar tangki untuk meningkatkan lapisan kain saraf, dengan itu banyak meningkatkan sisi atas kesan pengeluaran bersama tayar dalam pelaksanaan sepenuhnya dapat untuk menggantikan Import, dan harga yang lebih berpatutan.
Sisa keempat:
Terlalu banyak minyak. Pemandu kereta baru Wang hanya lebih 5000 km keselamatan pertama, belajar untuk melihat penguasa minyak Wang "51" berlari 2000 km kelajuan tinggi, takut minyak akan cukup, ia akan menjadi rakan untuk menghantar sebotol minyak ditambah ke dalamnya. Siapa tahu tidak lama, pemandu kereta baru mula membakar minyak. Ini kerana minyak kereta baru Wang 's terlalu banyak. lori tangki minyak enjin engkol engkol di tempat kerja, rod penyambung akhir besar akan mempunyai kacau yang teruk, peningkatan sebanyak lori tangki minyak enjin kehilangan kuasa dalaman, tetapi juga disimbah di dinding silinder minyak yang meningkat, mengakibatkan minyak kesalahan terbakar. Minyak pan enjin kapal tangki seharusnya berada di dalam kawalan minyak di kaki minyak antara baris atas dan bawah juga.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Whatsapp: +8613886881673
Tel: + (00) 867.223.229.933
Skype: cj802@urspv.com
Penyelenggaraan adalah terlalu "rajin." pemandu Zhao adalah buta kereta, beliau sering menerima maklumat penyelenggaraan dihantar oleh peniaga itu, kereta baru telah dibuka 8000 km, minyak Zhao telah menjadi
digantikan tiga kali, mesin telah berubah menjadi tiga kali, perbatuan penyelenggaraan selang 3000 km tidak To. lori tangki minyak kitaran penyelenggaraan merujuk kepada tempoh atau masa selang untuk penyelenggaraan kenderaan. kekerapan penyelenggaraan tidak adalah satu perkara yang buruk, lebih berkesan boleh melindungi prestasi kenderaan, tetapi terlalu kerap tidak perlu.
Saintifik menentukan pelbagai selang penyelenggaraan, sering boleh mengekalkan keadaan teknikal yang baik, tetapi juga menjimatkan kos penyelenggaraan dan kos pembaikan.
Sisa kedua:
Mengejar gred tinggi petrol. Itulah label petrol lebih tinggi lebih baik, Encik Zhang, untuk penjagaan kereta, dua tahun adalah untuk kapal tangki plus 97 petrol. pemandu umum tahu bahawa jika kapal tangki jangka panjang penggunaan gred rendah petrol, sebagai tambahan kepada ketukan, tetapi juga menghasilkan seperti kuasa ke bawah, penggunaan bahan api, bahagian dalaman enjin kapal tangki dan isu-isu lain, serius memendekkan hayat enjin lori tangki minyak. Oleh itu, ramai pemandu suka menggunakan minyak standard yang tinggi. Malah, label petrol tidak semakin tinggi lebih baik, walaupun kapal tangki itu tidak sama dengan keperluan untuk meningkatkan minyak standard.
Sisa ketiga:
Tayar Tanker diimport. Sesetengah orang membeli tayar khususnya suka untuk menekankan "import", sekali, pemandu tayar baru sahaja mengadakan sebuah gunung, sisi dari pakej. jalan rata asing dan keadaan jalan domestik mempunyai perbezaan yang besar, Tayar diimport di jalan raya di negara ini mungkin tidak mempunyai prestasi yang baik, terutama sisi yang
rintangan kesan adalah jelas beberapa menyesuaikan diri. Sesetengah jenama asing tayar dalam pengeluaran usaha sama dalam negeri, mengikut keadaan jalan domestik dalam sebelah tayar tangki untuk meningkatkan lapisan kain saraf, dengan itu banyak meningkatkan sisi atas kesan pengeluaran bersama tayar dalam pelaksanaan sepenuhnya dapat untuk menggantikan Import, dan harga yang lebih berpatutan.
Sisa keempat:
Terlalu banyak minyak. Pemandu kereta baru Wang hanya lebih 5000 km keselamatan pertama, belajar untuk melihat penguasa minyak Wang "51" berlari 2000 km kelajuan tinggi, takut minyak akan cukup, ia akan menjadi rakan untuk menghantar sebotol minyak ditambah ke dalamnya. Siapa tahu tidak lama, pemandu kereta baru mula membakar minyak. Ini kerana minyak kereta baru Wang 's terlalu banyak. lori tangki minyak enjin engkol engkol di tempat kerja, rod penyambung akhir besar akan mempunyai kacau yang teruk, peningkatan sebanyak lori tangki minyak enjin kehilangan kuasa dalaman, tetapi juga disimbah di dinding silinder minyak yang meningkat, mengakibatkan minyak kesalahan terbakar. Minyak pan enjin kapal tangki seharusnya berada di dalam kawalan minyak di kaki minyak antara baris atas dan bawah juga.
Hubei Changjie Tujuan Khas Kenderaan Co Ltd
Nama Kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com
Whatsapp: +8613886881673
Tel: + (00) 867.223.229.933
Skype: cj802@urspv.com
没有评论:
发表评论