2017年2月6日星期一

Aspek-aspek penyelenggaraan lori tangki bahan api tidak boleh diabaikan penyelenggaraan

dalam lori minyak kilang Merokok penyelenggaraan penyelenggaraan rangkaian, tetapi belajar bahawa penggantian Brek pad boleh terus menggunakan, selepas peniaga itu berkata, ia boleh membayar balik 
kos dan membantu menggantikan Brek pad yang asal. Kebelakangan ini, Peguambela tangki itu kepada pihak media untuk menggambarkan kejadian ini, ia seolah-olah tidak masuk akal tetapi juga mendedahkan para peniaga di aspek penjualan aftermarket perangkap.

Untuk ini, untuk itu peniaga kegemaran kering perkara, penggantian ini kerap standard operasi peniaga itu boleh mendapatkan wang yang banyak. Untuk melindungi mereka sendiri dompet, pemilik di samping meningkatkan pemahaman tentang tangki, tetapi juga memberi perhatian Khas kepada pakar-pakar untuk senarai enam bahagian, kerana peniaga-peniaga yang senang membawa mereka melakukan sebuah artikel.

Tangki Brek pad: Brek pad kelihatan Haus dan lusuh, dalam proses memandu biasa, tidak lama pemacu tidak berasa ia. Oleh itu perlu untuk melihat dengan mata kasar, brek biasa tuala wanita adalah 9 mm tebal, Bilakah kepada SPOM untuk 2-3 mm apabila ia mesti berubah; dan jadi secara keseluruhannya memakai terdedah pad brek yang melekat pada logam,Ini akan muncul bunyi geseran besi dan logam. Jadi untuk menentukan sama ada atau tidak untuk menukar Brek pad tidak hanya melihat cadangan penggantian perbatuan Brek pad, dengan Wilayah perbatuan di kereta berkenaan mungkin bayaran pad brek yang baik, jadi pemilik tidak perlu tergesa-gesa untuk menggantikan. Penggantian brek apabila beberapa perniagaan akan mengesyorkan Walaupun dengan penggantian cakera brek, tetapi hampir semua pakar-pakar Perkhidmatan selepas jualan yang percaya bahawa ia tidak perlu, tetapi menurut sebenar memakai cakera brek untuk melihat sama ada perlu menggantikan.

Palam pencucuh tangki: ini adalah profiteers yang lebih suka menasihatkan pemilik untuk menggantikan bahagian-bahagian yang kecil dengan lebih awal, tetapi pada hakikatnya jika kereta tidak berasa pencucuhan buruk, pecutan miskin boleh tidak perlu diganti. Sudah tentu, perlu memberi perhatian kepada adalah bahawa jika plag pencucuh rosak mesti menjadi gantian tepat pada masanya, sesetengah model palam pencucuh buruk akan jatuh silinder enjin dalam, ini akan menyebabkan masalah besar.

Minyak brek: pengeluar secara amnya memerlukan kira-kira 50,000 km akan diganti, tetapi sebenar tidak terlalu buruk, ada tiada brek yang tidak normal tidak perlu diganti. Seorang pakar kanan pada pengalaman mereka sendiri, kapal tangki yang digunakan 9 tahun tidak pernah ditukar minyak brek. Walau bagaimanapun, perlu diingatkan bahawa, jika kenderaan telah pengalaman air, brek minyak, ia mungkin perlu menggantikan air.

Minyak brek bukanlah cepat tangan-brek lampu akan terang atau berkelip, buat masa ini kerana minyak brek tidak terlambat, lakukan perubahan peniaga dikatakan berubah. Atau melalui visual pemeriksaan, jika bendalir brek di bawah tahap minimum yang benar-benar perlu untuk menukar, dan serius kekurangan minyak brek akan memberi kesan kepada prestasi brek brek.

Kapal tangki minyak: minyak asing pada dasarnya untuk 10,000 km untuk diganti, pengilang tempatan untuk menggantikan syarat-syarat jalan tempatan secara umumnya buruk awal untuk kitaran 7500 km, dan sekarang 
lebih awal daripada 5,000 km. Tetapi selagi minyak sebenar yang jelas, tahap minyak yang tidak kurang daripada yang terendah tanda permukaan, ada kes khas tiada penggantian minyak bukanlah supaya kerap.

Kapal tangki minyak stereng bantuan minyak: minyak power stereng tidak memerlukan perubahan yang kerap, peniaga juga disyorkan untuk 100,000 km sekali, tidak menggantikan tidak ada mana-mana 
risiko keselamatan. Jika ada kekurangan pemandu kuasa enjin akan muncul bunyi tidak normal, stereng kuasa juga mempunyai skala yang rendah, lebih rendah daripada skala minimum kembali.

Antifreeze daripada lori tangki minyak: antifreeze pengeluar untuk menggantikan peruntukan dua tahun, tetapi penggunaan sebenar 5-10 tahun tidak tidak perubahan tidak penting. Selagi pemilik sebelum bermulanya takat beku untuk takat beku ais pemantauan, takat beku di bawah tolak 25 darjah Celsius boleh terus gunakan.

Aspek-aspek di atas tangki kereta dalam penyelenggaraan lebih perhatian, tidak buruk pembaikan Stesen untuk melakukan tangan dan kaki, supaya bukan sahaja anda tidak munasabah penggunaan 
juga menyebabkan kapal tangki kenderaan dalam penggunaan kegagalan, kita mesti benar-benar meletakkan akhir kepada perkara-perkara tersebut berlaku.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami. Anda juga boleh melawat laman web rasmi kami: www.chinatankertruck.com untuk lebih banyak pilihan pada berminat produk dan pertanyaan beberapa. kami ada asing perdagangan pakar untuk keperluan anda dan menjawab soalan anda satu persatu, melengkapkan semua aspek masalah semasa proses pembelian. Hubei Chang Jie Co. kenderaan khas, Ltd. mengkhusus dalam pasaran automobil Khas seluruh dunia, terutamanya di Asia Tenggara, Timur Tengah, Afrika, Amerika Selatan dan negara-negara lain dan rantau, 
profesional mengeksport semua perkara-perkara yang anda boleh dengan selamat dan mudah membeli produk kegemaran dari kami. Terima kasih kerana membaca dan perhatian anda!

Hubei Changjie Khas kenderaan Co. Ltd 
Nama kenalan: Suan Yin
E-mel: cj802@urspv.com 
WhatsApp: +86-13886881673
Tel: + 86 (00)-722-3229933

没有评论:

发表评论