2016年7月19日星期二
★ ★ Ralat ini tidak berlaku dalam terbuka apabila kapal tangki
import kapal tangki
Tiada siapa yang sempurna, dan kemudian pemandu yang mahir, tetapi juga menjadi keliru apabila, yang mudah untuk membuat kesilapan semasa memandu kenderaan, yang akan membawa kepada akibat yang, pengeluar kapal tangki anda merumuskan beberapa, biasanya kita perlu ingat, tabiat semula jadi , banyak boleh mengurangkan peluang kesilapan.
★ kereta tidak memakai tali pinggang keledar
kapal tangki terbuka tidak memakai tali pinggang keledar tali pinggang keledar sebagai penghuni pertama keselamatan adalah sangat penting. Ramai orang berfikir bahawa selagi beg udara pop-up biasa boleh menjamin peristiwa keselamatan perlanggaran. Malah tidak kes itu, mengikut statistik, tidak memakai kadar kemalangan kematian yang tali pinggang keledar adalah tujuh kali apabila tali pinggang keledar.
Syor: Must seluruh tali pinggang keledar.
★ tangan tunggal lama stereng
Betul cengkaman stereng kapal tangki isyarat, tangannya telah memegang stereng daripada sembilan dan tiga kedudukan, dan untuk mengekalkan lengan bengkok semula jadi tertentu. Tidak syak lagi, memandu lama membuat tangan berasa letih dan sakit. Tetapi dalam perjalanan, terutama di jalan basah dan di atas gunung, dengan satu tangan dalam situasi kecemasan ia tidak berkesan mengawal arah.
Cadangan: Anda kadang-kadang boleh bertukar untuk berehat lengan, tetapi tidak lama kawalan satu tangan stereng.
★ telefon bimbit semasa memandu
Dalam pembukaan kapal tangki jalan raya, kita tidak dapat tidak perlu untuk terus berhubung dengan orang lain semasa memandu. Tetapi telefon semasa memandu adalah sangat berbahaya, ia akan membuat gangguan tidak dapat bertindak balas terhadap kecemasan.
Syor: pemandu lori dilengkapi dengan set kepala Bluetooth atau fon kepala yang dibekalkan, digunakan apabila diperlukan.
★ cermin depan depan meletakkan serpihan
cermin hadapan lori tangki meletakkan terlalu banyak serpihan di lebuh raya pada kelajuan tinggi apabila serpihan berlebihan bukan sahaja menjejaskan garis penglihatan, dan apabila brek kecemasan, barang-barang yang akan terbang di hadapan pemandu dan penumpang hadapan dalam inersia , menyebabkan kerosakan menengah.
Syor: lebih besar atau serpihan yang lebih berat boleh diletakkan di konsol tengah atau penyimpanan pintu ruang.
★ keletihan memandu
Long memandu pemandu kapal tangki akan membuat keletihan mental yang merosot, hilang tumpuan dan perhatian, dan juga menyebabkan segera mengantuk, serius menjejaskan keselamatan memandu. Menurut statistik, kematian lalu lintas yang serius, kerana hasil daripada akaun keletihan pemandu selama kira-kira 40%.
Syor: Selepas berterusan memandu setiap dua hingga tiga jam, ia boleh mempercepatkan stesen perhentian di sepanjang lima hingga sepuluh minit untuk melegakan keletihan.
kapal tangki asing
订阅:
博文评论 (Atom)
没有评论:
发表评论