Untuk memahami arah helah bermain apabila kapal tangki itu mempunyai sudut-sudut yang berbeza, arah mahir hebat kemahiran play berkesan boleh mengelakkan berlakunya kemalangan, melindungi memandu yang selamat bagi kenderaan!
trak tangki bahan api untuk dijual
★ jepit rambut
Juga dikenali sebagai tajam tangan atau siku U-bengkok, jarang dilihat dalam memandu bandar umum, tetapi dalam beberapa tarikan pelancong di atas gunung itu sering boleh dilihat. bend ini mempunyai cabaran yang besar untuk orang baru yang sukar, sering juga veteran yang mungkin tidak dapat memahami dengan baik memborong sudut dan lengkok.
kapal tangki jepit rambut tidak lebih daripada dua teknik, teknik yang paling konvensional memborong di dalam dan di luar undang-undang. Sebelum kapal tangki itu untuk menukar lorong ke sudut-sudut di luar sedikit stereng, berhampiran dengan perubahan lorong dalam di sudut, apabila membongkok keluar sekali lagi untuk memukul stereng sedikit di luar keluk.
Cara lain adalah dengan berjoging lebih cepat; bermakna, di sudut-sudut sebelum downshift nyahpecutan, dan kemudian tutup bahagian dalam keluk ke sudut-sudut, pecutan pesat daripada sudut untuk meninggalkan selepas mengisi minyak.
Apa jua kaedah, di mana keperluan untuk memberi perhatian kepada stereng melanda kapal tangki itu mesti cepat dan konsisten. Jangan bergerak stereng sedikit perlahan-lahan, selain daripada tambahan kepada lenturan, bagaimanapun, selepas selekoh tidak mahu kembali ke lurus Saya masih ingat akan kembali kepada berapa banyak pusingan.
★ berterusan melengkung
Juga dipanggil berterusan melengkung S berbentuk, sebenarnya, iaitu, apabila ujian memandu 9 dipilih 3 keluk memandu. Walaupun dipelajari di sekolah memandu di mana ramai orang baru tetapi masih tidak dapat memahami teknik adalah penting bahawa kemahiran lengkung berterusan dalam sehari-hari memandu Ia adalah teknik yang paling berkesan untuk mengelakkan bahaya.
treler tangki bahan api untuk dijual
★ U-turn bend
U-turn selekoh dalam kehidupan harian adalah keluk sangat biasa, kerana reka bentuk jalan raya, kapal tangki mempunyai sudut ini akan mempunyai masalah. Tetapi di sini adalah dicadangkan kerana sesetengah orang menggunakan sudut kecil pulih dan bengkok ke atas, sesetengah orang mempunyai untuk menyeberang selekoh U-turn mewakili dua atau tiga lorong. Mengapa ini?
Tanker U-turn bengkok ke atas, boleh dibahagikan kepada dua keadaan. Satu adalah apabila kedua-dua belah lalu lintas yang besar, ia harus menjadi kelajuan rendah sudut gear rendah, bermain berhampiran dengan lengkung stereng memborong. Jika kedua-dua pihak tidak mempunyai kenderaan, anda lebih cepat boleh memborong kelajuan, apabila magnitud selekoh boleh menjadi sedikit lebih besar, jadi kurang cenderung untuk kapal tangki di luar kawalan.
没有评论:
发表评论