2016年8月30日星期二

Mengapa perlu bahan api trak tangki dipasang lurang standard Eropah?


dalam lori tangki minyak industri, tangki bahan api trak muatan minyak mulut juga dikenali sebagai penutup lurang, yang dipasang di atas tangki. Seperti perlindungan, mengapa harus dipasang pada kapal tangki itu? Ramai orang mungkin hanya sedikit, hanya tahu perlindungan ini sedikit untuk melindungi keselamatan trak tangki bahan api. Seterusnya, kita akan bercakap tentang sesuatu yang tidak perlu tahu mengapa pemasangan loading minyak standard lori tangki minyak Eropah mulut. 

Eropah standard mulut memuatkan bahan api dipasang di bahagian atas tangki. Yang utama fungsi dibina untuk pernafasan dalaman dan meletihkan. Biasanya kami memasang wap injap pemulihan, jumlah lubang, siasatan anti-banjir dan bahagian-bahagian lain di penutup lurang. Terlampau sistem penderiaan di proses loading minyak, apabila cecair tahap mencapai sistem penderiaan kedudukan siasatan secara automatik akan penggera untuk menghentikan loading minyak. Terbina dalam injap tangki pernafasan supaya kapal tangki semasa tekanan dalaman adalah stabil, keseimbangan tekanan luaran, ia telah dicurahkan untuk mengelakkan reka bentuk limpahan membolehkan kapal tangki itu kekal dimeteraikan, ekzos kecemasan Tekanan di dalam tangki dalam kes kemalangan di bawah peningkatan kes-kes akan secara automatik dibuka untuk melepaskan tekanan dalam tangki, untuk mengelakkan kemalangan, sangat meningkatkan keselamatan pengangkutan minyak. 

Fungsi-fungsi dan ciri-ciri Eropah standard mulut memuatkan bahan api adalah seperti 
ikut: 
Pernafasan: injap bernafas dalam tekanan di dalam tangki adalah lebih tinggi daripada tekanan luar 6 ~ 8kPa atau lebih rendah daripada tekanan luaran 2 ~ 3KPa terbuka secara automatik apabila tin dalam dan di luar mengekalkan kelancaran gas, sekali gus mengurangkan tekanan di dalam dan di luar terlalu banyak, bermain keselamatan kesan. Bernafas injap akan dimatikan dalam tekanan tangki dalaman dan perbezaan tekanan luaran -2 ~ masa 6KPa, supaya tangki untuk mengekalkan betul tekanan dan untuk mengelakkan pengewapan minyak sisa. 
Mengelakkan tumpahan lambakan: Sekiranya faktor luar jangkaan berlaku lambakan apabila kapal tangki, injap pernafasan saluran anti limpahan penyumbat akan secara automatik mengelak untuk mencegah kebocoran minyak, untuk mengelakkan bahaya selanjutnya. 
pengudaraan Kecemasan: Apabila lori tangki minyak kemalangan di suhu yang tinggi persekitaran, pelepasan itu berkesan tekanan dalam tangki untuk mengelakkan tangki letupan. Apabila 21 ~ 32KPa tekanan tangki melebihi tekanan luaran, kecemasan kerja ekzos permulaan, anjakan maksimum 7000m3h, boleh berkesan mencegah letupan tangki minyak berlaku. 

Kita boleh menetapkan parameter tekanan yang berbeza untuk memuatkan bahan api standard Eropah mulut mengikut keperluan untuk memastikan fungsi pernafasan dipercayai dan kecemasan fungsi ekzos. 

Hubei Changjie especial PurposeVehicle Co. Ltd 
E-mel: cj802@urspv.com 
Tel: 0086-0722-329933

没有评论:

发表评论