Berikut adalah nota api dalam api perlu diperkenalkan:
Yang pertama ialah tempat kejadian selepas kereta bomba tiba, stop pertama pada relief topografi yang kuat, kemudian dengan cepat meletakkan kuasa menyelamat dan memadam kebakaran, bergegas ke tempat kejadian dalam proses itu, kelajuan kenderaan dan kereta mesti mempunyai pemanduan yang selamat, jika tanah itu mempunyai selepas kebakaran dan menyelamatkan saluran hijau, untuk menggunakan saluran hijau, jika bahaya kebakaran adalah keperluan yang sangat serius untuk pelbagai kereta bersama-sama, kita mesti mengekalkan sekurang-kurangnya beberapa meter dari jarak antara kenderaan, untuk sampai ke tempat kejadian kebakaran kandang tertuduh subregional, tidak semua kenderaan di beberapa tempat, jadi banyak anggota masalah penghantaran untuk bantuan bencana, menyelamat melambatkan masa yang terbaik. Pemandu lori tidak mendengarkan perintah-perintah dalam segala tindakan, komander arahan mesti fleksibel untuk melaksanakan, tidak boleh diubah jika api terus merebak, trak api ke kawasan yang selamat, dan kemudian terus melabur dalam bantuan bencana, pastikan untuk menggerakkan kenderaan itu jika laporan kepada komander.
Tank air jualan trak api
Apabila trak yang dicapai api titik kepada komander dalam jumlah jaminan di bawah perintah kenderaan yang diletakkan, dan kenderaan lain-lain sikap yang diletakkan perlu menjadi terlatih, memihak kepada pengeluaran jentera bomba dan mudah alih, untuk memudahkan bergerak di mana-mana masa, enjin kenderaan itu perlu terbuka pada setiap masa dan tidak boleh api, dan mula menggunakan memadam kebakaran tangki air, tekanan air perlu ditambah jika tekanan tidak meningkat boleh menyebabkan hos pecah. Jadi menghidupkan air, pastikan untuk memastikan bahawa tekanan untuk memenuhi keperluan, anda boleh menghubungi sekitar pilihan semula jadi apabila air tidak perlu menjadi kolam terlalu cetek, untuk mengelakkan tersumbat kelodak ke dalam hos air. A skuadron api adalah terbaik untuk menggunakan model yang bersatu atau siri kenderaan api, sehingga dalam menghadapi bahaya boleh bekerjasama antara satu sama lain untuk mengelakkan pelbagai masalah dan kegagalan.
trak api manufactuerer China
Satu lagi kebakaran biasa, kenderaan busa memadam digunakan sebagai produk cecair kimia, tetapi juga dengan sebahagian besar peranan api tangki, terdapat tangki simpanan, berjuang kejadian kerap berlaku dan beberapa fenomena yang tidak normal adalah kesan tukul air, prestasi tukul air hos dalam air seolah-olah dibekukan secara umum, tiba-tiba ada ada cara untuk mengalir. Air dengan air dalam tekanan air segera, pada masa ini, jika itu berlaku, tidak ada cara untuk menyelamatkan bukan sahaja untuk meneruskan, dan juga kegagalan bencana peralatan juga akan menjadi sukar untuk pembaikan, jadi kita mesti melakukan kerja yang baik buih api rutin penyelenggaraan saluran paip dan pembaikan, buih atau serbuk kering dengan kerap untuk melihat tidak ada keabnormalan
没有评论:
发表评论