2016年8月27日星期六

tips penyelenggaraan pembongkar enjin trak


Pertama, bagaimana kelajuan enjin menjadi lebih tinggi? 
Terdapat banyak berhati-hati trak pembongkar pemilik boleh mendapati bahawa dalam musim sejuk cuaca sejuk, memulakan kereta apabila kelajuan enjin adalah jelas berasa jauh lebih tinggi daripada di masa lalu, kadang-kadang sehingga 17,000 revolusi per minit, sebagai pengeluar kereta, kami boleh menjamin bahawa ini adalah benar-benar biasa, apabila suhu jatuh, apabila beberapa kenderaan boleh mencapai 2000 kelajuan enjin rpm lakukan tidak minit, ini adalah fenomena biasa, jadi pemandu juga jangan terlalu mengambil berat tentang. Kami mengingatkan pemilik, musim luruh dan musim sejuk pada waktu pagi untuk mula kereta apabila ia adalah yang terbaik untuk membiarkan enjin terbiar beberapa minit, ia 
mencapai suhu yang normal, yang bermaksud bahawa kenderaan itu adalah kira-kira bermula pada hadapan, mari enjin berjalan beberapa minit pada mereka sendiri, masing-masing minyak pelincir untuk melembapkan bahagian, dengan itu mengurangkan haus dan lusuh pada komponen enjin ke tahap maksimum. 
Kedua, berapa lama perlu penyejuk diganti setiap masa? 
Sekarang harga yang melambung tinggi, pemilik kenderaan juga sangat tidak berdaya. Tetapi anda tidak boleh perut anda (menjimatkan wang bukan untuk menggantikan penyejuk) kerana penyelenggaraan kos akan meningkat. kenderaan Winter perlu tepat pada masanya penggantian bahan antibeku, tidak bercampur pelbagai jenama bahan antibeku atau penggunaan yang berpanjangan. Manufacturers menegaskan bahawa bahan antibeku kereta di 
kurangnya dua tahun untuk digantikan sekali, jika bahan antibeku digunakan adalah bercampur-campur, di kurangnya enam bulan untuk digantikan sekali dalam cecair kriogenik semasa digunakan tidak boleh menggunakan jenama yang berbeza, model yang berbeza, campuran ini kepada enjin sangat tidak menguntungkan. 
Ketiga, pelinciran enjin dan kerja-kerja pembersihan 
Suhu musim sejuk adalah aliran minyak enjin rendah dan miskin mudah menyebabkan memakai komponen enjin. Oleh itu disyorkan oleh pengeluar, jika masa yang lama minyak penggunaan enjin, minyak warna hitam, melekat miskin minyak, maka ia perlu diganti, dan sebagainya untuk memastikan permulaan biasa enjin dalam musim sejuk. kenderaan itu memandu pekerjaan dalam cuaca sejuk di 
kawasan utara, penggunaan pemanasan pelbagai peringkat dan minyak penyejukan adalah lebih yang sesuai. pengambilan udara enjin musim sejuk terdedah kepada kegagalan, lebih biasa adalah sistem pengambilan terlalu banyak kok, yang membawa kepada permulaan sejuk apabila goncang enjin penemuan teruk, penggunaan bahan api meningkat, yang terutamanya tersumbat sistem pengambilan yang membawa kepada bekalan gas tidak mencukupi, ia adalah disyorkan bahawa anda sentiasa membersihkan pemilik pendikit injap atau berhampiran kok, untuk memastikan operasi normal berat trak pembongkar tugas enjin. 

Hubei Changjie especial PurposeVehicle Co. Ltd 
E-mel: cj802@urspv.com 
Tel: 0086-0722-329933 

没有评论:

发表评论